За съжаление не разбирам от дизели и не знам какво е при теб.
За мойта открих и проблема. След като размених релетата проблема пак не беше решен. Разглобих всичко отпред и установих, че масата която е захваната за корпуса на ЕКУ-то което е върху дроселовата клапа с беше разплело и се държеше на полувината от жиците си. Оправих го и за сега не се е проявил проблема нито веднъж. До колкото виждам тази маса отива някъде по инжекциона.
Извода е, че вече и диагностиката не е гаранция, че ще ви решат проблема, а трябва да си се прегледа обстойно колата. Радвам се, че не си махнах кода на имобилайзера и куп други скъпи ремонти които можеше още да ми кажат както ми казаха след диагностиката.
За мойта открих и проблема. След като размених релетата проблема пак не беше решен. Разглобих всичко отпред и установих, че масата която е захваната за корпуса на ЕКУ-то което е върху дроселовата клапа с беше разплело и се държеше на полувината от жиците си. Оправих го и за сега не се е проявил проблема нито веднъж. До колкото виждам тази маса отива някъде по инжекциона.
Извода е, че вече и диагностиката не е гаранция, че ще ви решат проблема, а трябва да си се прегледа обстойно колата. Радвам се, че не си махнах кода на имобилайзера и куп други скъпи ремонти които можеше още да ми кажат както ми казаха след диагностиката.
Comment